Seura

Tolkinkylän Ratsastajat Ry

Tolkinkylän ratsastajat on vantaalainen yli 200 hevosharrastajan ratsastusseura, joka toimii Tolkinkylän ratsastuskoululla. Suurin osa jäsenistämme on Tolkinkylän ratsastuskoululla ratsastavia tuntiratsastajia ja heidän huoltajiaan. Seuramme toimii vapaaehtoisten seuralaisten voimin.

Seura on aloittanut toimintansa vuonna 2007 ja se on Suomen Ratsastajainliiton jäsenseura. Liittymällä seuraan saat automaattisesti jäsenyyden Suomen Ratsastajainliittoon.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ja kehittää ratsastus- ja hevosmiestaitoja yhdistyksen kotipaikkakunnalla. Merkittävimmät tapahtumamme ovat vuosittain Tolkinkylän ratsastuskoulun kanssa yhteistyössä järjestettävät harjoituskilpailut, mitä järjestämme sekä koulu- että esteratsastuksessa. Nämä harjoituskilpailutapahtumat tarjoavat seuran jäsenille mahdollisuuden harjoitella kilpailemista tutussa ympäristössä ja tutuilla ratsastuskoulun hevosilla, aina matalalla kynnyksellä ja iloisella mielellä.

Kilpailuiden lisäksi järjestämme myös sääntökoulutuksia, teemaluentoja ja tietysti jäsenistön yhteen keräävät vuosittaiset pikkujoulut!

Seuran jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy seuran tarkoituksen ja säännöt.

Voit tutustua seuraan sivun yläreunassa olevasta valikosta.

Tervetuloa mukaan seuratoimintaan!

Seuran arvot

Avoimuus, ystävällisyys ja hyvät tavat

Autamme ja tuemme toisiamme