Vakuutukset

Suomen ratsastajainliiton jäsenyys

Ratsastuskoulumme on Suomen ratsastajainliiton jäsen ja sen kautta kaikkien vakituisten, eli vähintään kolme kertaa kuukaudessa ratsastavien tulisi liittyä johonkin liiton alaiseen ratsastusseuraan tai hankkia Green Card. Ratsastuskoulun yhteistyöseura on Tolkinkylän Ratsastajat Ry ja pääset liittymään siihen valikosta ”Seura”. Seuraan liittymisen kautta saat vakuutuksen ja muita etuja, näistä lisää seuran sivuilta.

Vaihtoehtoisesti voit myös hankkia Green Card vakuutuksen, jos et kuulu tai halua liittyä seuraan. Lisätietoja Srl sivuilta.

Alkeiskurssilaiset ja muut lyhytkurssilaiset, sekä tallin/ seuran tapahtumissa talkoissa olevat ovat vakuutettuja tallin kautta satunnaisratsastajan vakuutuksella.

Tapaturman sattuessa

Mikäli sinulle sattuu tapaturma tallilla hevosenhoito- tai ratsastustilanteessa voit tarvittaessa kysyä neuvoja hoitoon hakeutumisesta tai hakea korvausta mahdollisiin hoitokuluihin vakuutuksen kautta.

Huolehdithan itse, että jäsenyytesi (= vakuutusturva) on voimassa! Jäsenyys/ Green Card on aina kalenterivuosi kohtainen ja lasku tulee maksaa eräpäivään mennessä.

IMG-20210704-WA0069
IMG-20220116-WA0002